RAZISKOVANJE SEO
Raziskava je ključni del optimizacije za iskalnike (SEO). Nekatere oblike raziskav, ki bodo izboljšale uspešnost SEO, vključujejo:
Raziskava občinstva: Pomembno je razumeti svoje ciljno občinstvo ali trg. Kdo so (tj. njihovi demografski in psihografski podatki)? Kje se srečujejo z izzivi? Kakšna vprašanja imajo, na katera lahko odgovorite?
Raziskava ključnih besed: Ta postopek vam pomaga identificirati in vključiti relevantne in vredne iskalne izraze, ki jih ljudje uporabljajo, na svoje strani - in razumeti, koliko povpraševanja in konkurence obstaja za rangiranje za te ključne besede.
Raziskava konkurence: Kaj počnejo vaši konkurenti? Kje so njihove prednosti in slabosti? Kakšne vrste vsebine objavljajo?
Raziskava blagovne znamke/podjetja/stranke: Kakšni so njihovi cilji - in kako lahko SEO pomaga pri doseganju teh ciljev?
Raziskava spletnega mesta: Različni SEO pregledi lahko odkrijejo priložnosti in težave na spletnem mestu, ki preprečujejo uspeh pri organskem iskanju. Nekateri pregledi, ki jih je vredno upoštevati, vključujejo tehnično SEO, vsebino, povezave.
Analiza SERP: To vam bo pomagalo razumeti iskalno namero, ki je povezana z določeno poizvedbo (npr. ali gre za komercialno, transakcijsko, informativno ali navigacijsko iskanje) in ustvariti vsebino, ki je bolj verjetna, da doseže visoka rangiranja ali vidnost.