KAJ JE POMEMBNO PRI IZDELAVI SPLETNE TRGOVINE?

Izdelava spletne trgovine je lahko preprosta ali zahtevnejša

...podjetja ali organizacije na spletu. Skoraj vsak si želi biti na prvi strani v iskalnikih, saj je to ključno za večjo vidljivost in privabljanje obiskovalcev in kupcev

Pojavljanje na prvi strani rezultatov iskanja omogoča večjo možnost, da bodo uporabniki kliknili na vašo stran, kar lahko vodi v več prometa, večje število strank večje zaupanje, boljšo prodajo izdelkov.

01
01
Kako to dosežemo?

To dosežemo z uporabo različnih tehnik, zlasti s pomočjo optimizacije spletne trgovine za iskalnike (SEO). So nekatere osnovne strategije za izboljšanje vidljivosti vaše spletne trgovine v iskalnikih.

02
02
V izdelave spletnih trgovin spada:

Keyword Research (Raziskava ključnih besed): Ključne besede in fraze, ki jih vaša ciljna publika uporablja pri iskanju informacij, ki jih ponujate v spletni trgovini. To so besede, ki jih je potrebno ciljno optimizirati v spletni trgovini.

On-Page SEO (SEO na strani): Pri izdelavi spletne trgovine je pomembna optimizacija posamezne spletne trgovine za izbrane ključne besede. To vključuje vključitev ključnih besed v naslove, meta opise, URL-je, alt oznake slike in vsebino v spletnih trgovinah

Off-Page SEO (SEO izven strani): Gradnja avtoritete vaše spletne trgovine z ustvarjanjem kakovostnih povratnih povezav (backlinkov) iz drugih visoko rangiranih spletnih mest. To lahko dosežemo z gostovanjem gostujočih prispevkov, sodelovanjem v družbenih medijih in drugimi tehnikami.

Vsebina visoke kakovosti: Redno objavljanje kakovostne in informativne vsebine, ki je privlačna za vašo ciljno občinstvo. S tem pridobivate pozornost bralcev in boljše pozicije v iskalnikih pri gradnji spletne trgovine.

Hitrost in odzivnost spletne trgovine: Poskrbljeno mora biti, da je vaša spletna trgovina hitra in odzivna, saj hitrost nalaganja vpliva na rangiranje v iskalnikih, posledično uporabnikih.

Mobilna optimizacija: Vse več uporabnikov dostopa do spletnih trgovin prek mobilnih naprav, zato mora biti vaša spletna trgovina prilagojena za mobilne uporabnike, mobilno prijazna.

Uporabniška izkušnja: Odlična uporabniška izkušnja na vaši spletni trgovini mora biti zagotovljena, saj to vpliva na obiskovalčevo zadovoljstvo in rangiranje v iskalnikih, zaradi predolgega in prepočasnega nalaganja spletne trgovine več uporabnikov raje izbere tiste, ki jim zagotavlja udobje pri pregledovanju spletne trgovine.

Lokalno SEO (če je bolj primerno): Če je vaše podjetje lokalno usmerjeno, se osredotočimo na lokalno SEO.

Analiza in prilagoditve: Redno spremljanje učinkovitosti SEO prizadevanja s pomočjo orodij za analizo in prilagoditev strategije glede na rezultate spletnih trgovin.

Pomembno je razumeti, da doseči prvo stran v iskalnikih lahko traja določen čas, saj se konkurenca nenehno spreminja in iskalni algoritmi se prav tako razvijajo. Zato je dosledna in dolgoročna strategija ključnega pomena za doseganje želenih rezultatov spletnih trgovin v iskalnikih.

TEHNIČNA OPTIMIZACIJA

Ključne spletne vrednosti

Optimizacija tehničnih elementov spletne strani je ključnega pomena in temelj za uspeh pri SEO.
Vse se začne z arhitekturo - ustvarjanjem spletne strani, ki jo lahko indeksirajo in preiščejo iskalniki.
Iskalnikom je potrebno omogočiti, da enostavno odkrijejo in dostopajo do vsebine na vaših straneh (to je besedilo, slike, videoposnetki). Kateri tehnični elementi so tukaj pomembni: struktura URL-jev, navigacija, notranje povezave in še več.

Tudi uporabniška izkušnja je ključen element tehnične optimizacije. Iskalniki poudarjajo pomen hitro naloženih strani in zagotavljanja dobre uporabniške izkušnje. Elementi, kot so ključne spletne vrednosti (Core Web Vitals), mobilno prijazna in uporabna stran, HTTPS ter izogibanje nadležnim medpomnikom, vsi vplivajo na tehnično optimizacijo SEO.

Drugo področje tehnične optimizacije je strukturiranje podatkov (tudi znanih kot shema). Dodajanje te kode na vašo spletno stran lahko pomaga iskalnikom bolje razumeti vašo vsebino in izboljša vaš prikaz v rezultatih iskanja.

Poleg tega igrajo vlogo pri SEO tudi spletno gostovanje, sistemi za upravljanje vsebin (CMS) in varnost spletnega mesta.

Optimizacija vsebine!

Pri SEO morate vsebino optimizirati za dva glavna občinstva: ljudi in iskalnike. To pomeni, da optimizirate vsebino, ki jo bo videlo vaše občinstvo (tisto, kar je dejansko na strani), pa tudi tisto, kar bodo videli iskalniki (kodo).

Cilj je vedno objaviti koristno in visokokakovostno vsebino. To lahko dosežete z združitvijo razumevanja želja in potreb vašega občinstva ter podatkov in smernic, ki jih zagotavljajo iskalniki.

Pri optimizaciji vsebine za ljudi morate poskrbeti, da:
  • Obravnava relevantne teme, pri katerih imate izkušnje ali strokovno znanje.
  • Vključuje ključne besede, ki jih ljudje uporabljajo za iskanje vsebine.
  • Je dobro napisana in brez napak v slovnici ter črkovanju.
  • Vključuje različne medijske vsebine (npr. slike, videoposnetke).
  • Je boljša od konkurence na strani z rezultati iskanja (SERP).
  • Je ažurirana in vsebuje točne informacije.

Je berljiva - strukturirana tako, da je enostavna za ljudi lahka za razumevanje informacij, ki jih delite (na primer podnaslovi, dolžina odstavka, uporaba krepkega tiska, urejeni/neurejeni seznami, nivo branja itd.).

Pri optimizaciji za iskalnike je nekaj ključnih elementov vsebine, ki jih je treba optimizirati:
  • Naslovi (title tags)
  • Meta opis (meta description)
  • Glavni naslovi (header tags) od H1 do H6
  • Alternativni besedilni opisi za slike (image alt text)
  • Metadata za Open Graph in Twitter Cards

Optimizacija teh elementov bo pomagala iskalnikom bolje razumeti in indeksirati vašo vsebino ter izboljšala vaš prikaz v rezultatih iskanja

Izberite si svoj paket

Cenik

Cenik za izdelavo spletne strani je odvisen od različnih dejavnikov, vključno s kompleksnostjo projekta, funkcionalnostjo, obsegom dela, zahtevanimi dodatnimi storitvami in geografsko lokacijo ponudnika storitev.
Poleg tega je pomembno upoštevati, ali je spletna stran namenjena osebni uporabi, manjšemu podjetju ali večjemu podjetju. Zato je pomembno, da z nami vzpostavite kontakt, da preverimo kakšne so vaše potrebe in zahteve.

Spodaj je primer cenika, vendar se ta lahko močno razlikuje glede na specifične potrebe in zahteve stranke:

Osnovna

1.500 - 5.000

Enkratni znesek

  • E-trgovinska platforma
  • Postavitev do 100 izdelkov
  • Osnovno oblikovanje in prilagajanje
  • Kategorizacija izdelkov
  • Košarica in postopek nakupa
  • Plačilne možnosti
  • Osnovna integracija zaloge in sledenja naročil
Prejmite brezplačno ponudbo
Srednja

5.000 - 15.000

Enkratni znesek

  • Vse funkcionalnosti iz osnovnega paketa
  • Postavitev do 500 izdelkov
  • Razširjeno oblikovanje in prilagajanje
  • Naprednejše možnosti kategorizacije in filtriranja
  • Integracija s socialnimi omrežji
  • Dodatne plačilne možnosti in dostavne metode
  • Optimizacija za mobilne naprave
  • Integracija z e-poštnim marketingom
Prejmite brezplačno ponudbo
Velika

15.000 +

Enkratni znesek

  • Vse funkcionalnosti iz velikega paketa
  • Postavitev več kot 500 izdelkov
  • Prilagojena oblikovanja in unikatna grafika
  • Razširjeni uporabniški računi in upravljanje naročil
  • Večjezična podpora in lokalizacija
  • Integracija z ERP (Enterprise Resource Planning) sistemom
  • Povezave s tretjimi ponudniki (npr. Amazon, eBay)
  • Dodatne varnostne funkcije in vzdrževanje
Prejmite brezplačno ponudbo

Pomembno je vedeti, da so to zgolj okvirne cene, ki se lahko razlikujejo glede na specifične potrebe stranke in izbrano platformo. Prav tako je treba upoštevati, da so vzdrževanje, gostovanje, varnostne posodobitve in morebitne nadaljnje prilagoditve lahko dodatni stroški, ki jih je treba upoštevati. Preden se odločite za izvajalca, se posvetujte o svojih zahtevah in ciljih glede spletne trgovine.