RAZUMEVANJE DELOVANJA ISKALNIKOV

RAZUMEVANJE DELOVANJA ISKALNIKOV

Enostavno povedano, če želite, da ljudje najdejo vaše podjetje prek iskanja - na kateri koli platformi - morate razumeti tehnične procese, kako iskalnik deluje, in nato poskrbeti, da zagotavljate vse prave "signale", da vplivate na to vidnost.

Ko govorimo o tradicionalnih spletnih iskalnikih, kot je Google, obstajajo štiri ločene faze iskanja:

  • Brskanje: Iskalniki uporabljajo pajke (crawlerje), da odkrijejo strani na spletu s sledenjem povezavam in uporabo sitemape.
  • Upodabljanje: Iskalniki generirajo, kako bo stran izgledala, pri tem pa uporabljajo informacije o HTML, JavaScriptu in CSS.
  • Indeksiranje: Iskalniki analizirajo vsebino in metapodatke strani, ki jih odkrijejo, in jih dodajo v bazo podatkov (čeprav ni zagotovila, da bo vsaka stran na vašem spletnem mestu indeksirana).
  • Uvrščanje: Zapleteni algoritmi pregledajo različne signale, da določijo, ali je stran relevantna in dovolj visoke kakovosti, da se prikaže, ko uporabniki vnesete poizvedbo.

Optimizacija za iskanje na Google-u se razlikuje od optimizacije za iskanje na drugih platformah, kot so YouTube.

Na primer, vzemimo Facebook, kjer štejejo dejavniki, kot so angažiranost (všečki, komentarji, delitve itd.) in povezave med ljudmi. Nato na Twitterju pomembni signali vključujejo svežino vsebine, interakcije ali verodostojnost avtorja.

In da stvari postanejo še bolj zapletene: iskalniki so dodali elemente strojnega učenja, da bi vsebino izpostavili uporabnikom - kar še dodatno otežuje trditev, kaj točno je povzročilo boljše ali slabše rezultate.