USTVARJANJE IN IZVAJANJE VSEBIN

USTVARJANJE IN IZVAJANJE VSEBIN

Ko se enkrat opravijo vse raziskave, je čas, da ideje prenesemo v dejanja. To pomeni:

Ustvarjanje nove vsebine: Dajanje nasvetov, katero vsebino je treba ustvariti.

Priporočanje ali izvajanje sprememb ali izboljšave na obstoječih straneh: To lahko vključuje posodabljanje in izboljšanje vsebine, dodajanje notranjih povezav, vključevanje ključnih besed/tem/pojmov ali prepoznavanje drugih načinov za nadaljnjo optimizacijo.

Odstranjevanje starega, zastarelega ali nizkokakovostne vsebine: To se nanaša na vrste vsebine, ki se ne uvrščajo visoko, ne prinašajo konvertibilnega prometa ali vam ne pomagajo doseči ciljev na področju optimizacije za iskalnike.

Spremljanje in vzdrževanje

Pomembno je, da veste, ko se na vaši spletni strani nekaj zalomi ali preneha delovati. Spremljanje je ključnega pomena.

Morati morate vedeti, če promet upade na kritični strani, strani postanejo počasne, neodzivne ali izpadejo iz indeksa, celotna vaša spletna stran postane nedostopna, povezave prenehajo delovati ali če se pojavi kateri koli drug potencialno katastrofalen problem.

Analiza, ocenjevanje in poročanje o uspešnosti

Če ne merite SEO, ga ne morete izboljšati. Da bi sprejemali odločitve na podlagi podatkov o SEO, boste potrebovali:

Spletna analitika: Ustanovite in uporabljajte orodja (vsaj brezplačna orodja, kot so Google Analytics, Google Search Console in Bing Webmaster Tools), da zbirate podatke o uspešnosti.

Orodja in platforme: Obstaja veliko "vse-v-enem" platform (ali paketov), ki ponujajo več orodij, vendar lahko izberete tudi le določena orodja za spremljanje uspešnosti pri določenih nalogah. Ali pa, če imate vire in nobeno od orodij na trgu ne naredi natančno tistega, kar želite, lahko izdelate svoja lastna orodja.

Ko zberete podatke, pregledate poročilo o napredku. Lahko ustvarite poročila s pomočjo programske opreme ali ročno.

Poročanje o uspešnosti bi moralo pripovedovati zgodbo in se izvajati v pomenskih časovnih intervalih, običajno z primerjavo s prejšnjimi obdobji poročil (na primer, na letni ravni). To bo odvisno od vrste spletnega mesta (običajno bo to mesečno, kvartalno ali kakšen drug interval).

SEO je kontinuiran

SEO nikoli ne konča. Iskalniki, uporabniško vedenje in vaši konkurenti se vedno spreminjajo. Spletne strani se s časom spreminjajo, premikajo (in se lahko pokvarijo). Vsebina postane zastarela. Vaši postopki bi se morali izboljšati in postati bolj učinkoviti.